pondělí 31. prosince 2007

Teď už víte, že skoro s nikým

Všichni bilancují, budu bilancovat též.

Loni jsem psal, že chci, aby byl tento rok Zůstaň.pryč. A taky že byl. Zpráv s textem Miluju Tě mi došla už prvního ledna jednu vteřinu po půlnoci. A tak nějak to ten rok poznamenalo. Sice jse to po pár týdnech vzdal, nevěřil jsem ve vztah na dálku, ale psali jsme si pořád. Vlastně, pořád, jsme se ještě neviděli naživo, povedlo se nám to až 11. srpna. A dost výrazně nám to zamíchalo životy. Znovu jsme se viděli o 14 dní později. Bylo to tak intenzivní a beznadějně nádherné, že jsem to nedal a utekl. A od té doby jsem ji neviděl. Ale miluji ji pořád.
No, ale protože jsem hnusný pokrytec, zkoušel jsem to samozřejmě i na jiné holky. Takže omyl s Kolečkové.brusle, přežití pokusu o vraždu od Čarodějnice, marné pokusy o Hodnou.holku, první letošní sex s Bývalou.bývalého.bývalé. Pak když vynechám Zůstaň.pryč, tak pokus, který nevyšel s Painted.veil, pokus o sex, který nepočítám, a pak už Infear. Jediná slečna, která mě opravdu zaujala, kromě Zůstaň.pryč (a možná i Hodné.holky). A tudíž druhý letošní sex. (letos jsem si moc nezasouložil :) ) No, a teď se zase dívám po jedné slečně, ale letos už z toho asi nic nebude. Navíc stejně miluji Zůstaň.pryč. (jo, vím, že je to divné)
Mohl bych sem napsat asi spoustu jiných věcí, co jsem letos dělal, ale kašlu na to. Když mě to bilancování zase tolik nebaví. A vás stejně nejvíc zajímá, s kým šukám. Teď už víte, že skoro s nikým.

Žádné komentáře: