neděle 16. prosince 2007

Offline 16.12.07 12:15

Právě jsem přijel z Bigvillage, byl jsem tam za Infear. Hex mi půjčila byt, tak jsme se víceméně hned uklidili tam. Jen jsme si předtím vyjasnili několik málo věcí. Infear moje dívka nebude. Vyšlo to od ní, já bych se asi něčemu vážnějšímu nebránil. Nicméně jsme spolu strávili skvělou noc. Váleli jsme se pořád v posteli, líbali se, mazlili, povídali si, milovali se. Bylo mi s ní nádherně. Snažil jsem se nepřipouštět, že ji možná vidím naposled, žil jsem okamžikem. aspoň většinu doby. Jen občas jsem si uvědomil pomíjivost toho okamžiku, a pak jsem to musel trošku strávit. I ona chvílemi vypadala, že něco řeší. jednou jsem se na to zeptal, ale prý bych to nechtěl vědět, tak jsem to nechal být. Byla to naše noc, byli jsme spolu, nechtěl jsme to kazit. Naposledy mi takhle krásně bylo někdy koncem srpna se Zůstaň.pryč. Vlastně jsou si ona a Infear možná podobnější, než by se mohlo zdát na první pohled. Obě mi dokázaly dát štěstí v tak koncentrované podobě, až jsem se jím zalykal. A obě mi jej odměřili jen malou, i když výživnou dávku.
A teď mám úplně moc divnou náladu. Je mi krásně po krásné noci a je mi smutno, že byla první a poslední. Je mi divně z toho, že nevím, jestli ji ještě někdy uvidím. Za štěstí se prostě platí. Není to levná záležitost, ale stejně platím rád. Tohle za to stálo.

Žádné komentáře: