neděle 16. prosince 2007

Offline 15.12.07 11:44

Cítím se teď fakt dobře. Včerejší večer jsem prokalil naplno, už několik týdnů jsem takhle moc nepařil. A kolik lidí, které jsem dlouho, ale fakt strašně dlouho neviděl. A taky rozhovory s lidmi, které mám hodně rád, ale i když je docela často potkávám, mluvím s nimi jen velmi málo. Ale včera to sedlo. Byl to vážně super večer.
Dnes ráno jsem sám od sebe(!) vstal o půl deváté, vyrazil jsem do města, nechat se ostříhat. Vzala mi to sice víc, než jsem původně asi chtěl, na druhou stranu jsem přesně o téhle délce uvažoval, tak jsem spokojený. Cestou domů jsme bráchovi vyzvedl dort, ve strašně přecpaném hračkářství koupil Ford Mustang GT v měřítku 1:43 a už jsem zase doma. Poslouchám album Super Taranta! od Gogol Bordello, které jsme znovuobjevil včera. Úplně moc si na něm valím.

Žádné komentáře: