středa 19. prosince 2007

Offline 18.12.07 18:07

Jsem nasraný na všechno a na všechny, jsem sám, a to mě sere, a kdybyste tu byli se mnou, tak mě serete vy. Nevěřím nikomu a ničemu, a už vůbec sám sobě, protože já jsem taková naivní píča, co si to nakonec stejně vždycky všechno odsere. Jsem hovno. Chvíli jí lezu krkem, potom ležím v žaludku, abych se ocitnul v prdeli. Pak se se mnou občas někdo sere déle, než by bylo nezbytně nutné, ale konec je stejně tak jako tak v hajzlu. Kurvadopiče.
Vůbec už nevím, co nebo koho chci. Jsem regulérně zamilovaný do dvou holek, z nichž ani jednu mít nemůžu, hrabe mi z toho, že jsem sám, hrabe mi z toho, že to nemám komu říct. Do toho škola, složité vztahy doma, kamarádi, se kterými je mi fajn, ale kteří mě taky asi až tak úplně nechápou. Nebo možná chápou, na věci to stejně nic nemění. Meruňka levnější nebude. A já potřebuju pít. V chlastu se utopí všechno. Na chvíli určitě. A co pak? Na všechno bude dost času potom. A když toho bude moc, můžu se vždycky vypít znovu.

Žádné komentáře: