neděle 23. prosince 2007

der Sonntagsausflug

Po dlouhé době jsem se zúčastnil rodinné akce, při které nešlo o nakupování. Jeli jsme lyžovat. Na Stuhleck. Výborný výlet. Bylo teplo a slunko svítilo jak o život.Sjezdovka dobrá, tvrdá a (hlavně) upravená. Zjistil jsem, že moje lyže nejsou tak na piču, jak jsem si myslel po týdenním LVK stráveném v deštivých Jeseníkách na několik dní neupravené sjezdovce. Naopak, jsou opravdu tak skvělé, jako jsem doufal, když jsem si je vybíral. Jen doufám, že na nich nebudu muset už nikdy lyžovat v Česku. Kvalita sjezdovek je tam prostě někde jinde. (i když uznávám, že kdyby tenkrát mrzlo, bylo by podstatně lépe upraveno i v těch Jeseníkách)
Překvapilo mě, jak moc tam byla slyšet čeština a slovenština. Čechů a Slováků tam bylo hodně vždycky, ale německy mluvící byli vždycky ještě (výrazná) většina. Třeba zavedou příští rok české/slovenské jídelní lístky a nebudu je tudíž muset zbytku rodiny překládat (měl jsem dnes menší problém s die Buchstabensuppe, a až po chvilce mi docvaklo, jaká že to vlastně ta polévka je :)
Takže s rodinným výletem spokojenost a těším se na další.

PS: písmenková :)

Žádné komentáře: