neděle 16. prosince 2007

Offline 11.12.07 23:22

Nemám zrovna internet, takže píšu offline. Ale pocitů mám možná ještě víc. Nějak se nemám komu vypovídat, chybí mi ten každovečerní rozhovor, kdy každému prozradím něco málo, a nikoho to nezahltí. Každému dám kousek svojí deprese a ona mě pak v noci nesežere. Ale co dnes? A navíc zrovna dnes. Výročí. Mluvil jsem s ní. Vzpomínám na toho skákajícího zeleného smajlíka a je mi smutno. Zrovna dnes.
Nevím, ke komu je tahle situace víc nefér. Jestli podvádím Zůstaň.pryč, která je daleko. Nebo Infear, která je o dost blíž. Anebo sám sebe tady. Kurva. Je mi jasné, že v tomhle jen tak jasno mít nebudu. A to o tom budu ještě muset mluvit s Infear. Kdoví, jak ta si s tím poradí. Jsem hajzl, hodit to na ni takhle. Tohle jsem já, nechci jí lhát hned od začátku.

Žádné komentáře: