čtvrtek 13. března 2008

Vladimir 518: Gorila vs. Architekt

Nemám rád hip hop. Možná by se dalo dokonce říct, že hip hop přímo nesnáším. Jenomže...
Poslední dobou jsem začal narážet na recenze alba Gorila vs. Architekt od Vladimira 518. Zezačátku jsem ji ignoroval, protže jde přece o hip hop. Jenomže recenzí bylo povíc a já si začal všímat, že většinou jsou ryze nadšené a to i na webech, na kterých se jinak s hip hopem příliš často nepotkávám. No a když už dneska deska dostala absolutní hodnocení i na newmusic.cz, natsal čas pro její přesun i na můj HDD. A slyšel jsem sice zatím jenom půlku, ale už teď vím, že tohle si pustím i podruhé (potřetí, počtvrté atd.). Prostě mě to dostalo. Baví mě to. Je to dobře udělaná deska. Nedávno jsem komusi říkal, že když dostane nějaká deska absolutní hodnocení, mělo by to znamenat, že je tak dobrá, že se bude líbit i lidem, kteří jinak danému žánru přílišnehoví. A to Gorila vs. Architekt rozhodně splňuje. Alespoň v mém případě.

1 komentář:

Modrooka řekl(a)...

Vyzkoušim, dík za typ :o)