pondělí 3. března 2008

Ale miluju je obě

Miluju dvě skvělé holky a vůbec nevím, co s tím. Mohlo by mi to být jedno, ale není, i když bydlí od sebe přes 300km vzdušnou čarou, Bleuet je tady a Zůstaň.pryč tam. Bleuet miluju a Zůstaň.pryč taky. Zůstaň.pryč o Bleuet ví, Bleuet o Zůstaň.pryč ne.. Nebo spíš má zkreslené informace. Neví, co pro mě znamená. Zůstaň. pryč jsem viděl naposledy před půl rokem a šíleně se mi po ní stýská. Bleuet jsem viděl před pěti hodinami a stýská se mi po ní též. Obě dvě příliš pijí. Obě dvě mě milují. Já je taky miluju a piju víc, než ony dvě dohromady. A teď tady sedím a brečím. Jedno srdce je totiž příliš malé, než aby vydrželo milovat dva lidi zároveň. Vím to, a stejně si nikdy nedokážu vybrat. Buď za mě vybere čas, anebo moje srdce pukne. Vím, je to alibistické a sobecké. Asi jsem sobecký alibista. Nebo možná alibistický sobec, kdo ví, ale miluju je obě.

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Jestli si nemůžeš vybrat, tak je to potom těžké... :( City jsou složité, škoda, že jim člověk někdy nemůže poručit... Hodilo by se to.

Modrooka řekl(a)...

Moc hezky napsané, chlape. A i když se to vůbec nehodí, rozesmálo mě to. Milovat dva lidi, je sice zničující, ale na druhou stranu strašné krásné. Sobecké, alibistické, ale má to své kouzlo. Užívej toho, dokud to jde. Ten pocit, když už to nejde, je ještě horší. No, ale třeba to máš jinak.

Anonymní řekl(a)...

Asi vím,jak na tom jsi...Byla jsem na tom dost podobně...Vybrala jsem si,ale doteď pokulhávám...Nevím..Ale snažím se...Snažím se nepřipustit si,že jsem třeba udělala..chybu?...Vím,že Jeho miluju víc než toho druhého...Nejhorší na tom je,že ten druhý žije v představě,že je vše v pořádku...A ono není..Musím to nějak..zastavit...A Tobě..přeji štěstí...Já vím,zní to jako fráze nebo klišé,ale...Časem se to zlepší...Zkus zapomenout na fráze...Věřím v Tebe...Zvládneš to...