sobota 22. března 2008

Jako Kristus

Vůbec nevím, kdo jsem. A nevím ani, kým bych chtěl být. Stejně jako nevím odpovědi na miliony jiných otázek. Jak dlouho už hledám? A co jsem našel? Nic. Vůbec nic. Možná pár obrazů, pocitů... Ale ty dávají jen další otázky. A žádné odpovědi.. Anebo takové, jimž se těžko věří.
Díval jsem se dnes na Poslední pokušení Krista od Scorseseho. A rozhodně si musím přečíst Kazantzakisovu knihu. Vlastně si teď připadám podobně jako Kristus. Taky slyším hlasy, kterým nerozumím. Nevím co znamenají. Rozumím mu a vím jaké to je...
Ne, nesrovnávám se s Kristem, srovnávám se s filmovou či literární postavou. To je normální, ne? Kdo jste to nikdy neudělali, hoďte po mě šutrem.:) Chtěl jsem jenom popsat nálady, kvůli kterým nejsem teď s Bleuet. Chtěl bych popsat stav, ve kterém se teď nacházím. Chtěl bych sdělit, co cítím. Ale to bych to nejdřív musel vědět já sám..

Žádné komentáře: