sobota 13. prosince 2008

Zkurvené vztahy

Mám už do včerejšího večer dost divnou náladu. Byl jsem venku a během večer jsem se tak nějak střídavě potkával s Mnk. neměl jsem na ni včera zrovna moc náladu. Vlastě jsem z ní včera neměl vůbec dobrý pocit. Najednou mi připadá až moc mladá... Ale jakože extrémně. A taky si uvědomuju, že je mi s ní fajn, když jsemm spolu sami, ale už ne tolik, když jsme spolu mezi lidmi. Tohle budu muset nějak rozřešit, protože tohle nechci zažívat pravidelně.
Navíc vážně nejsem zamilovaný. Občas mám pocit, že bych se zamilovat mohl, ale možná taky ne. A tak se zatím nechávám vést vztahem, který mě vlastně téměř ničím neuspokojuje. Nespíme spolu (chci s ní spát?), píšeme si málo, nemáme stejné zájmy, jenom spolu občas trávíme nějaký čas. A je nám u toho hezky. Stačí mi to? Já sám nevím.

Žádné komentáře: