pátek 26. prosince 2008

Moje Vánoce.

Vánoce jsem zatím přežil docela v pohodě. Teď dám ještě oběd u matky a bude to za mnou celé. Tohle jsou každopádně dost kruté vánoce. Doma probíhají celkem v pohodě, obzvlášť když je porovnám s jinými roky. Z osobního hlediska to není tak úplně fajn. neviděl jsem dost lidí, které jsem vidět chtěl. Když už se lidi nepotkají ani o vánocích, začíná být něco špatně. A my prostě stárneme..

Na Vánoce mi napsala Zůstaň.pryč. Nějak nevím, co si s tím počít. Mám pocit, že veškeré možnosti jsou prostě špatně. Že nás to oba ničí. Neumíme být spolu, ale jak to tak vypadá, bez sebe to taky nezvládáme zrovna nějak dobře.

No a do toho ještě Mnk. Naivní (nemá to být urážející) mladá slečna, která docela dost chlastá, vypadá, že mě má moc ráda a já úplně nevím co s ní...

Žádné komentáře: