úterý 9. prosince 2008

Už sem píšu rok

Před chvílí jsem si uvědomil, že sem píšu už rok.  Čtu si články, které jsem psal před rokem.. A jsou mnohem lepší, než jsem čekal. Můj život mi z  nich přijde zajímavější, než ve skutečnosti byl. Na druhou stranu, jsem teď celkově o dost chladnější. Tenkrát jsem byl ještě šíleně moc zamilovaný do Zůstaň.pryč.. když si ty články čtu, tak mě mrazím, jak až moc. Teď spolu nekomunikujeme, jen občas, při příležitosti jejích narozenin nebo mého svátku. Každopádně to budou za dva dny dva roky, co jsme se poprvé potkali (virtuálně).
nevídám ani Infear, přestože si už asi půl roku slibujeme, že spolu půjdeme na pizzu.. Můj život se změnil. Jsem teď vysokoškolák, jsem dospělejší, jsem větší realista, mám větší strach z bolesti a zklamání, celkově jsem opatrnější. Možná jsem si ještě nepřipustil, jaký vliv na mě měly události letošního léta. Vždyť já jsem to víceméně přesel, neřešil vůbec nic, zadusil to v sobě,  přechlastal zbytky.
A teď začínám znovu.. s Mnk. Nejsem si jistý, jestli budu schopný se do ní zamilovat šíleně a bezhlavě, jako jsem se zamilovával dřív.. Ale svět není jen o tom... Navíc pořád doufám, že toho ještě schopný jsem... Jenom prostě potřebuju mnohem víc času...

Žádné komentáře: