sobota 27. prosince 2008

Protože This is forever?

Komunikujeme spolu přes smsky posílané k vhodným příležitostem. Narozeniny, svátek, výročí našeho seznámení, Vánoce.... A pak přes blogy. Navzájem si sdělujeme, že na sebe pořád myslíme. Navzájem posunujeme náš společný příběh zase trošku dál.

Nevím. Občas mám pocit, že tohle byla (je, bude) moje životní láska. Nebyl jsem nikdy zamilovaný víc, pochybuji o tom, že to vůbec lze... Hlavou mi probíhají různé myšlenky, nápady a plány.. Jenomže všechny by s největší pravděpodobností skončily dost hrozně. Náš vztah nemá řešení. Jsme daleko, ona je štír a já beran. Oba to víme. Oba to pořád řešíme.

Skákající zelený smajlík byl každopádně v pohodě. Zažil jsem s Tebou spoustu krásných okamžiků, které si budu pamatovat do konce života.

Miluju tě. A vím, že to víš. Chtěl bych být s Tebou. Chtěl bych tě strašně moc. Ustáli bychom to tentokrát? Návaly lásky následované zoufalstvím, protože nám svět nedopřeje být spolu. Znovu každý večer brečet do polštáře, protože je nám smutno? Pouštět si jednu písničku dokola, protože This is forever? Je tohle to, co chceme? Nebo to snad může být jiné?

Žádné komentáře: