sobota 9. února 2008

Poprvé spolu mezi lidmi

Byl jsem včera v Bigvillage na koncertě. Moji oblíbení MDC hráli spolu s mými kamarády z FF. Byl jsem na to dost zvědavý, protože každá z těch kapel cílí někam jinam. MDC hráli super, fakt mě to moc bavilo (je prostě úplně žeru) a FF se mi taky líbili víc než obvykle (nejsem zrovna jejich fanoušek :), takže vlastně velmi pohodový koncert. Navíc vstup byl free :) Po koncertě a pokecu s lidmi z kapel jsme se spolu s Gopokerem vydali směr Hometown, abychom stihli poslední vlak. Chtěl jsem přijet brzo, abych se ještě viděl s Bleuet.
Byla v Café P. a vlastně poprvé jsme spolu byli někde mezi lidmi. Měl jsem z toho divný pocit. Její nejlepší kamarád ze mě asi není příliš nadšený, ale to je jedno. Vždyť mě skoro vůbec nezná. Stejně jsme tam jen chvíli. Doprovodil jsem pak Bleuet větší kus cesty domů, a pak jsem už i já pospíchal do postele. Byl to dost náročný den a já byl opravdu už hodně unavený.

Žádné komentáře: