úterý 5. února 2008

Moje účast v dějepise

Dnes jdu do školy až na devět. Jsem nešel později do školy už hodně dlouho. Od té doby, co tam relativně pravidelně chodím nám nějak první hodiny neodpadávají. No, od teď budu chodit na devět každé úterý :) Moje účast v dějepise není v druhém pololetí vyžadována. A to se vyplatí!

7 komentářů:

Illuén řekl(a)...

já nebyla včas ve škole už pěkně dlouho..a to mám školu cca 6 minut od baráku...dneska sem se probudila až v e třičtvrtě na 10.../měli sme od 8/

23selfhelpstreet řekl(a)...

Bývaly doby, kdy jsem to dělal taktéž. Nebyl jsme ve škole třeba několik týdnů, jednou dokonce celé pololetí. Hmm, taky je mi teď skoro 23 a jsem teprve v maturitním ročníku.

Illuén řekl(a)...

tak to je docela extrém ;) chodit s osmnáctiletýma capartama, co?...já tenhle rok taky nějak nechodim, ale docela mě to štve...

23selfhelpstreet řekl(a)...

Teď už je to v pohodě, ale když jsme jako 20 letý nastoupil k těm 16letým dětem, to byla teprve sada. Ale zvykl jsem si.. Je tam pár vážně skvělých lidí..

Illuén řekl(a)...

tak to máš v pohodě ;)
já mám sice vrstevníky, ale za to fakt nepoužitelný a zbytečný lidi /pro mě tedy/...

23selfhelpstreet řekl(a)...

to taky znám. většina spolužáků na různých školách, kde jsem byl, je nepoužitelná. Ale tahle třída je docela výjimka. I když v ní jsou zase výjimky :)

Lostgirl řekl(a)...

Nejde ani tak o věk, ale o lidi. Slečny v mé třídě třeba řeší co je kůůůl, co psali v Dívce a který kluk je sexy... Už to mám dávno za sebou... A to je jim 18 nebo 19. Stejně jako mě. A já si třeba více rozumím s druhákama nebo třeťákama. Ale čtyři roky je moc... Já a ségra jsme od sebe čtyři roky a nerozumíme si (19, 15). Je totiž úplně jiná, než já... Ale stejně si z toho nic nedělej, k nám na školu chodí do třeťáku kluk, kterému letos bude 25:-D.