sobota 9. února 2008

Někdo s mojí IP mi čte blog

Mrknu do statistik, a zjistím, že někdo s mojí IP (jasně, nemám veřejnou, takže prostě se stejným providerem) mi čte blog. Používá Windows XP a MSIE 6.0 (fuj), a dnes se sem podíval už minimálně 6x (poprvé 8:24 a naposled 12:59). Trochu ve mně hrklo, jestli to nejsou naši, ale jeden přístup je skrz oběd, takže snad ne. Ale úplně dobrý pocit z toho nemám. Takže jestli jste se v tom poznali, tak mi hoďte echo, abych měl klid v duši a nemusel se užírat různými paranoickými konspiračními teoriemi.

4 komentáře:

Modrooka řekl(a)...

Tak já to nejsem :o). Ale momentálně řešim podobný problém. Mám pocit, že ke mně zase zavítal M. A to nehulim.

Atrata řekl(a)...

Já to taky nejsem.

23selfhelpstreet řekl(a)...

luca84: no to by asi nebyl z R. L. příliš nadšený

Modrooka řekl(a)...

No právě. Ještě to nechám uležet, možná se mi jen něco zdálo... ale narážka byla. Třeba to taky nic neznamenalo a je to jenom moje špatné svědomí...