úterý 17. března 2009

Vískal jsem ji ve vlasech

Včera jsem šíleným způsobem opil. Začali jsem už kolem poledne, víno, víno, ještě víno... Kalili jsme celé odpoledne, nejdřív venku, potom ve škole, pak v hospodě... Kolem desáté jsem se ještě spolu s jednou slečnou přesunul do jiné hospody, kde jsme začali, už jen ve dvou pít úplně ďábelským tempem. Havany do nás jenom lítaly. Hráli tam Pink Floyd a pak Janis Joplin a oba jsme se cítili skvěle.. Kolem půlnoci jsme se rozhodli to zabalit. Šel jsem ji doprovodit na rozjezd. Teď už si ani nepamatuju, jak jsme se dostali k tomu, že pojedu s ní...
U sebe doma mi pouštěla nějakou hudbu, o které jsme se bavili večer, ale za chvíli jsme si lehli, ona pustila nějaké pohádky na usínání (mega haluz) a šli jsme spát. Vzala mi ruku, dala si ji přes sebe a usnula. Já jsem spal jenom občas, užíval jsem si, že se jí mohu dotýkat. Vískal jsem ji ve vlasech, hladil ji... Když jsem usnul a sundal z ní ruku (já na spaní v objetí zrovna moc nejsem), vzbudila se, a zase si mpou ruku dala kolem sebe.. Vždycky mě to vzbudilo a potěšilo...
Ráno jsme vstali, ona jela do práce, já domů spát :) A celý den nevím, co si o té noci myslet. Nestalo se mezi námi vůbec nic, ani jsme se nepolíbili, ale stejně z toho mám dost intenzivní pocity... Kdo ví, jestli a co z té dnešní noci vzejde...

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

To je pěkný, třeba z toho něco bude:-). Věř tomu, že ani ona neví, co si o tom má myslet:-D.

Anonymní řekl(a)...

Kde v Brně se najde podnik, kde hrají Floydy? :-O

Přijde mi to krásně nevinné. Čisté.