středa 4. března 2009

Mám sestru

Málem bych sem zapomněl napsat, že se mi narodila sestra. Už včera. Nevím jak je velká, ani kolik váží, ani jsem ji zatím neviděl. Jsem to včera dobře zapil :)

10 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

A jméno víš? :D

23selfhelpstreet řekl(a)...

Vím :) Jmenuje se Adriana Emily.

Tereza řekl(a)...

Emily je hezký jméno...Adriana je zvláštní jméno.

23selfhelpstreet řekl(a)...

Mě se jméno Adriana fakt nelíbí... Emily je podstatně lepší...

Anonymní řekl(a)...

I mě se Emily líbí víc. Jednu Adrianu znám a nemám ji ráda... Btw. jsem zase zpět, jen mám nový blog.

Anonymní řekl(a)...

Zajímavý jméno :)

Ale to mezi váma je teda hodně velkej věkovej rozdíl..

23selfhelpstreet řekl(a)...

je to přesně 8733 dnů nebo taky 23 let a 332 dnů. Nebo taky o zhruba 4 roky víc, než je věkový rozdíl mezi mnou a mojí matkou, o deset let víc, než je věkový rozdíl mezi mnou a její matkou, nebo o dva měsíce míň, než je věkový rozdíl mezi mnou a naším společným otcem...

Anonymní řekl(a)...

to sis jen tak z hecu spočítal? :D

a Emily je milý :)

23selfhelpstreet řekl(a)...

Jsem se zrivna docela nudil, když jsem četl komentář od Bridget. Tak jsem si to spočítal :)

Anonymní řekl(a)...

Trochu se v těch počtech ztrácím :D Každopádně je to teda hodně.