pondělí 16. března 2009

Ben X

Dopřál jsem si emoční nářez v podobě belgického (holandského? - nějaká koprodukce) filmu Ben X. A rozkopalo mě to solidně. Nejvíc mě dostala Benova "přítelkyně". Nádherně se usmívala a vůlbec, její postava ve filmu byla stoprocentně kladná. Líbil se mi její a Benův vztah. Líbilo se mi, jak se s tím nakonec vyrovnal. Připomnělo mi to Zůstań.pryč.
A tak mám teď depresi. Totální. Namixovanou s výborným zážitkem ze skvělého filmu. Čím to je, že se deprese a umění navzájem tolik přitahují?
Stýská se mi po tom, být zamilovaný. Samota je zlo. Ale i přesto chci být teď single. Nechci další Bleuet, Mnk ani Kolečkové brusle. nechci ani další Zůstaň.pryč. Chci lásku, kterou budu moct žít každý den. Chci být šťastný.
A tak si užiju dnešní večer, pustím si nějaké melancholické písničky a za chvíli půjdu spát.......

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

jenze, cim vic budes takhle zoufale chtit, tim to bude horsi..vim, ze to asi vis.
nejsi sam, kdo je sam.