neděle 15. března 2009

Melancholické nálady

S jarem přichází melncholické nálady. Pocity se mění každým okamžikem, a i když jsem v jedné chvíli absolutně spokojený se svým současným single stavem, ve chvíli druhé je mi to líto a uvědomuju si, jak moc bych chtěl, aby do mě byla zase zamilovaná nějaká skvělá slečna a já do ní. Načež takové hříšné myšlenky zaženu a snažím se opět být spokojený sám. Víceméně se mi to daří. Až to přijde příště, chtěl bych, aby to bylo všechno zase krásně spontánní, emotivní a krásné. Abych si byl jistý tím, co cítím. Aby to byl vztah, u kterého nebudu mít potřebu srovnávat jej se vztahy minulými. Chtěl bych být znovu zamilovaný, bez kompromisů. Jenomže neví, jestli jsem toho ještě schopný. Vztah s Mnk bylo spíš dobré kamrádství s tím, že jsme se líbali, občas spolu spalli, dívali se na filmy a říkali si pěkné věci.... A i když se to zdá být dost, tohle mi bylo málo...
Ale víc jsem jí nebyl schopný dát ani si od ní vzít, ačkoliv ona určitě chtěla... Jseem už prostě otupělý.

2 komentáře:

Illuén řekl(a)...

otupělost bych řekla že nikoli...spíš prostě kolem sebe nemáš takovou holku, s kterou bys mohl prožívat to o čem píšeš...až jí potkáš, budeš vědět, že je to ona...proto si myslim, že otupělost nikoli...

Anonymní řekl(a)...

Souhlasím s Illuén.

Až se objeví taková holka, s kterou bys mohl výš uvedený věci prožívat, tak tě ta "otupělost" zase přejde. Mnk to prostě zjevně nebyla.