úterý 28. října 2008

To neznamená, že končím..

Možná se vám zdá, že nějak málo bloguju. Je to tak. Poslední dobou se na internetu realizuju hlavně na facebooku a na blog nemám tolik času. A i když zažívám spoustu věcí, nemám moc o čem psát. Zvykl jsem si na to, že jsem sám (myšleno ve významu nezadaný), zvykl jsem si na to, že když jsem opilý, tak se neúspěšně pokouším o nějaké slečny. Zvykl jsem si i na to, že v momentě, kdy o mě náhodou nějaká slečna projeví zájem, jsem tak opilý/zhulený/zhoubovaný, že se nevzmůžu na nic jiného, než říct ahoj a jít domů. Zvykl jsem si na život bez schizofrenních návalů. Zvykl jsem si na to, že moje deprese prožívám mnohem míň.
Se vším tím jsem se vyrovnával docela dlouho, a pomáhalo mi v tom psaní blogu. Teď už to asi nemá tolik smysl. To neznamená, že končím.. To určitě ne.. Jen už možná budu psát míň.

Žádné komentáře: