neděle 5. října 2008

Pouze připomínají

Mám obvyklým způsobem divnou náladu. Cítím se osamělý a nemůžu spát. To druhé mi nevadí zase až tolik, brouzdám si po netu, poslouchám svoje last.fm rádio. Ovšem to první je horší. Rádio solí písničky nejrůznějšího kalibru, ke spoustě z nich mám nějakou, a občas docela silnou, citovou vazbu. Takže když mi začne hrát Song to say goodbye, vzpomenu si, jak jsem po nocích brečel do polštáře. Když začne hrát Napoleon solo, vzpomenu si zase na jednu táborovou chatku, do toho to proložím obzvlášť starými vzpomínkami, když hraje Disko. To mi, kromě doby, kdy jsem chodil s Hex, připomíná též, jak jsem se zamiloval do ska. Obecně to nejsou nějaké týrací vzpomínky, snad jen zmínění ATDI umí ještě občas zabolet, ale to není dnešněnoční případ. Dnes mi všechny tyhle písničky, a taky ještě spousta jiných, pouze připomínají, jak jsem šíleně moc sám.  Není to deprese, spíš jen touha mít zase někoho, koho bych mohl mít víc než rád.

Žádné komentáře: