sobota 18. října 2008

Neumím být šťastný

Nenávidím ji. Nenávidím sám sebe. Život je na mne příliš složitý a já už nemám sílu. Sekám se ve smyčkách vzpomínek a chci umřít. Neumím být šťasný a neveřím, že život bez štěstí má smysl. Nevím, jestli  mám dost odvahy, ale jestli ji najdu, nechci, abyste byli smutní. Chci, abyste byli spolu se mnou rádi, že se mi konečně něco povedlo. Mám vás rád.

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

stastny byt umis, tak nekecej a nezabaluj to dokud vsem nedokazes, jak moc ses dobrej, ty na to mas, vim to

23selfhelpstreet řekl(a)...

Nemám potřebu nikomu nic dokazovat.

Anonymní řekl(a)...

1. to, že nemá smysl pro tebe, neznamená, že nemá smysl pro někoho jiného. určitě se najde dost lidí kterým na tobě záleží.
2. doufám, že tu "odvahu" nenajdeš. protože by to nebyla odvaha,ale zbabělost.
nehledej štěstí tak urputně.
držim pěsti.

Anonymní řekl(a)...

Lucie: třeba mně

Anonymní řekl(a)...

Nezbývá mi než souhlasit s anonymem nade mnou. Stejně jako on/a doufám, že tu tzv. odvahu nenajdeš.