sobota 21. června 2008

Z celotýdenního stereotypu vybočuje pouze pátek

Až na včerejšek mám za sebou relativně nudný pracovní týden. Mimo práci jsem většinou sám. Samotu si užívám většinou pod hradem, kde na hradbách píšu svoje aktuální pocity nebo postřehy z lidí okolo. Někdy jsou to jen heslovité útržky, jindy souvislejší úvahy.
Z celotýdenního stereotypu vybočuje pouze pátek. V práci jsem byl až skoro do šesti, a potom jsme šli s Hex na narozky jedné slečny. (měl jsem tu pro ni myslím i přezdívku. Bývalá.bývalého.bývalé). Narozky v pohodě, až na to, že jsem tam většinu lidí neznal. Ale byla tam skvělá živá hudba a celkově dost dobrá atmosféra.
Nicméně narozeniny jsem opustil a šel o ulici dál do jednoho rockového klubu, potkat se Bridget. Já ji poznal hned, ona to na první pohled nedala :) Ale je pravda, že jsem (narozdíl od ní) nezveřejnil na blogu svoje fotky, kromě té z tabla, ehm.. Zajímavé setkání. Nebyla tam zrovna atmosféra na nějaké delší rozhovory, ale na to přijde řeč asi někdy jindy... :)
A dnes zpátky do Hometown. Odpoledne pár prásků z trávy (Zůstaň.pryč se to zrovna moc nelíbí), no, jak teď celé týdny nehulím, zacvičí se mnou i pár prásků.. :)
Jsem zvědavý, jaký bude dnešní večer. Zítra jedu hned ráno zpátky do Bigvillage, tedy cestou přes golfové hřiště, kde má brácha trénink., takže nevím, jestli ještě něco blognu.. Hola.

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Já se budu pořád a pořád opakovat, ale na hradu (hradě?) je to prostě nejlepší. Tam se dá relaxovat, tam se dá řádit, tam se dá všechno :)
Nehul, vymejvá to mozek.... ;)

Anonymní řekl(a)...

To mu řikám taky... Vyhrožuju, nadávám... i když vim že je to k ničemu, protože on, cituju "asi jentak hulit nepřestane" jeho blbost. :P že, lásko? :P

23selfhelpstreet řekl(a)...

:) no, co už.. jsem jaký jsem.. btw, se mi líbí, že mi právě nevyhrožuješ.. jen nadáváš.. :)

Anonymní řekl(a)...

Mám snad s vyhrožovánim začít?? :P