pátek 13. června 2008

Dnes by mohl být dobrý večer

Doma mě čekalo celkem nepříjemné přivítání. To už raději žádné. Ale co už. Jsme na to vyklý, dnes mě to nerozhodí. Taky jsem dnes definitivně ukončil veškeré naděje Aha!M... Cítím se teď trochu jako hajzl, přestože si myslím, že jsem v tom nevině. Ale to je taky jedno. Vždyť na tom vůbec nezáleží. Záleží na tom, že miluju někoho jiného, než ji. Záleží na tom, že ji za pár týdnů znovu uvidím.. Záleží na tom, že s ní (mám pocit, že jsme s ní, i když s ní jenom telefonuji) se cítím šťastný.. To jsou pro mě nejdůležitější věci.. A klidně ať si o mě myslí kdo chce, co chce.
Je pátek 13. Práci jsme přežil i s vadnými brzdami, teď ještě přežít večer.. Vyrážím za chvíli. Do Café P., kam jinam. Mám dobrou náladu. Dnes by mohl být dobrý večer.

Žádné komentáře: