úterý 3. června 2008

Rozlámaný.... ale spokojený

Druhý den v práci byl snad ještě víc v pohodě, než ten první. bylo míň práce. Sice jsem rozlámaný i tak, ale je mi fajn. Fyzická práce má asi vážně něco do sebe, alespoň dočasně. Taky jsem si vyřídil šalinkartu, takže už můžu jezdit po Bigvillage jak chci. A nemusím se srát se zkurvenými lístky nebo ještě zkurvenějšími revizory.
Akorát jsem se více zabydlel u Hex, než na svém bytě. Hlavním důvodem je nejspíše to, že tam nemám počítač, ale podružný důvod bude asi i ten, že mi spolubydlící nepadl úplně do oka. Nemám s ním sice žádný problém, to vůbec a klidně s ním občas půjdu na pivo, ale přijde mi trochu jako nudný patron. Ale zatím jsme spolu mluvili dohromady asi hodinu, takže ještě brzo soudit.
Nicméně počítám, že se moje sociální kontakty tady budou rozšiřovat. Nic pro to sice zatím nedělám, ale já se vlastně ještě zabydluji. Až budu mít počítač u sebe na bytě, bude to asi jiné..

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

To je fajn, že se ti tam líbí :)
Potkala jsem dneska nějaké individium, které si vyřizovalo lístek a celkem sedělo na tvůj popis se spoustou náramků :D

23selfhelpstreet řekl(a)...

Individuum? To bych mohl být já :) Jsem se tam stavoval cestou z práce, neoholený, propocený.. Hnus :)

Illuén řekl(a)...

neoholený a propocený :D :D
docela ti závidim to poznávání - nový lidi, nový zážitky, nový zkušenosti...
hned bych to brala...
jak sem přišla o druhý domov, tak mi připadá, že sem dosti ustrnula...

23selfhelpstreet řekl(a)...

Zatím nové lidi zase tolik nepoznávám. kromě tří totálních šílenců v práci..