středa 9. dubna 2008

Přemýšlím jiným způsobem

Je mi zvláštně. Mám pocit, že přemýšlím jiným způsobem a jsem z toho zmatený. Mám v duši klid a jsme z toho zmatený. Venku je krásně a i z toho jsem zmatený...
Přemýšlím jiným způsobem.. asi nejzásadnější sdělení dnes. Mám pocit, jako bych se celý obrátil. Mám dobrou náladu, procházím se po ulicích, tupě se usmívám, a užívám si jarní pohodu. A nemám vůbec potřebu mluvit, vlastně nemám vůbec potřebu vůbec komunikovat s lidmi. Cítím se jako nějaký introvert. Cítím se, jako kdysi, jen s tím rozdílem, že teď mi to přijde fajn... Ale kdybych bydlel sám, pravděpodobně bych opět přestal jíst, veškeré peníze bych utrácel za cigarety, čokoládu a cukr. Bylo by mi fajn, byl bych svobodný.. Ano, to je ono, cítím se svobodný. V tomhle rozpoložení jsem byl vždycky, když jsem odcházel z domu. Svoboda, naděje, očekávání, odvaha, odhodlání. Mám to všechno teď, ale jsem už asi příliš starý a vidím víc do hloubky, tak nějak nevím co s tím. Najednou není lehké sbalit si batoh, a vypadnout pryč. Navíc, maturita na krku... Vidíte, dostali mě. Společenské konvence a cáry papíru. Semelou všechny.. A můžem si stokrát namlouvat, že to není pravda.

1 komentář:

Illuén řekl(a)...

taky pociťuju, že pálit mosty je čim dál těžší...je to paradox k tej svobodě...
ale cítit se fajn je krásný a myslim, že velkou vinu na tom má i to slunce...i když je to klišé, fakt to působí...