úterý 1. ledna 2008

Stardust

Právě jsem se dodíval na Stardust. Vlastně mi ještě hraje závěrečný track. Je to úplně nádherná pohádka (možná pro trochu větší děti), nádherný romantický film, s několika vynikajícími komickými pasážemi.. Až člověka zamrzí, že se na to díval sám. Prostě mě tenhle příběh (původně) naivního kluka a spadlé hvězdy dostal. Zalezu si do postele a budu brečet jak želva :) Anebo se na to podívám ještě jednou. No, dnes už asi ne... Ale i když normálně filmy nearchivuji, tenhle budu. Prostě mě chytl u srdce.

1 komentář:

23selfhelpstreet řekl(a)...

Tak jsem jej vážně shlédl znovu. Ne úplně celý. Jen ty lepší pasáže (víc než půlku filmu). Hej. já si vážně nepamatuju, kdy mě nějaký film naposledy takhle chytl. A že byhc si jej hned na to pustil znovu? Nevím, nejblíž k tomu je asi Eternal Sunshine of the Spotless Mind. Ten mě taky docela dostal, když jsem jej viděl poprvé. Nechci, aby to vyznělo tak, že je Stardust jedním z nejlepších filmů, co jsem kdy viděl, nicméně má svoje obrovské kouzlo