úterý 22. ledna 2008

Hmm, koks

Poslední dobou kolem mě nějak přibývá lidí, kteří jedou v tvrdých drogách. Ať už naživo nebo i virtuálně. Přemýšlím, proč ne já. Když popisují svůj život, žil jsme podobně, stejně, často i hůř. Byl jsem na ulici, bavil se s feťákama.. Školy a internáty jsem střídal jako ponožky. A stejně jsem vždycky řekl ne. Naposledy dnes. Vlastně odmítám už automaticky. Ne proto, že bych si myslel, že jsou drogy špatné. Naopak, k drogám jsem měl vždycky kladný (i když kromě trávy a hub jen platonický) vztah. V šestnácti jsme věděl, že mě láká heroin. Možná právě tady byl ten zlom. Heroin je příliš velké sousto na začátek. A malá sousta (piko) mě nikdy nelákala. A teď je najednou kolem mě koks. Hmm, koks. Najednou je tu něco, co mě zajímá. A máme tu dilema. Vzít, či nevzít? Zatím jsme to odložil. To znamená lajnu koksu za maturitu. Dává mi to dost manévrovacího prostoru na všechno. Vzít dřív anebo nevzít vůbec. Hmm, to jsem si moc nepomohl, co?

5 komentářů:

Illuén řekl(a)...

hmm,koks...
taky sem dycky přemýšlela o heroinu, ten mír světa a hlavně svojí duše...ale nikoho, kdo by jel v tomhle neznám...
naopak p. je všude...a koks? o tom si můžem nechat jen zdát...

Anonymní řekl(a)...

U nás jede koks momentálně ve velkém. Taky mě to docela láká. Přemýšlím o tom už delší dobu... A naopak heroin je jedna z mála drog, které mě nelákají vůbec...
Btw. já znám i lidi co jedou v heroinu, naposledy jsem s jednou takovou slečnou mluvila včera... Za rok, co jsem ji neviděla se hodně změnila a zestárla...

23selfhelpstreet řekl(a)...

jj, tady se koks asi taky rozjíždí, i když pořád to jde spíš jen okolo mě.
a ano, heroin je nekompromisní. možná právě tohle je na něm to lákavé.
Ale to je jedno. Nějak se to vyvrbí, momentálně nic přes koleno lámat nebudu. stejně to bude tak, že mi někdo nabídne, a já to v tom okamžiku buď udělám nebo ne.

Anonymní řekl(a)...

Jo, ale v okamžiku, kdy začneš kutit, jestli si to dát, nebo ne, tak je jasné, že to podvědomě chceš. A i když to odmítneš, tak to dřív nebo později stejně uděláš... Stejně sou to všechno sračky. Každý to ví, ale nechce si to přiznat...

Atrata řekl(a)...

Jo, taky mě to láká. Piko, koks, heroin,... Přiznám se, že kdybych mohla, tak bych to asi zkusila. Ale někdy člověku ostatní blokují cestu kvůli jeho dobru... A možná je to dobře, ale možná mě to taky štve...
Zakázané ovoce chutná nejlépe...