neděle 19. července 2009

Milovat znamená být sám

Zavírám se sám do sebe. Mám pocit, že si s lidmi kolem mě nemám moc co říct. Není se čemu divit, nemůžu přece chtít, aby někdo chápal moje současné pracovně-vztahové rozpoložení. Obé se mi kurví totálním způsobem, ale já jsem zatím pořád v klidu.
Znovu jsem smazal Z.p z přátel na FB. Nechci vědět, co dělá. Moc to potom bolí. Milovat znamená být sám. Už jsem si mohl zvyknout.

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Nechci vedet, co delas, zmenis si blog, prosim? Me tohle taky boli... celej rok. Prosim. Chci jenom tohle.

23selfhelpstreet řekl(a)...

moc se mi do toho nechce... proč ho prostě jen nepřestaneš číst?

ale zvážím to.

Anonymní řekl(a)...

Proste, prej proste... to sis delal srandu, zejo? Dokud k nemu mam pristup, tak ho cist budu, i kdyz bych si to zakazovala sebevic. Ja ti tu laskavost udelala uz pred rokem. Tak prosim.

Anonymní řekl(a)...

Kazdopadne by to od tebe bylo velice laskave...

Anonymní řekl(a)...

Hm, vlastne pul rokem...

Modrooka řekl(a)...

Lidi,... ach jo!