pondělí 6. července 2009

Kolem našeho současného vztahu

Můj život se mění. Každým den jsem o krok dál. Nedá se říct, že bych se měnil já sám, možná jen navenek. Uvnitř jsem pořád snílek s hromadou snů, které jiným lidem mohou připadat nesplnitelné. Jen nyní pro jejich splnění něco dělám. A vím, že to dokážu.

To, že se realizuji mě dělá šťastným. Samozřejmě ne úplně. Pořád tady zůstává jedna slečna,, na kterou myslím každý den, kvůli které mám občas výčitky, když se jednou za čas spustím s nějakou jinou, a s kterou jsem letos ještě nemluvil ani přes telefon. Napsal jsem jí v sobotu zprávu. Oproti zvyklostem z poslední doby v ní nebylo přání k narozeninám ani k svátku, ale regulérní vyznání. Trochu mě to mrzí, byl jsem opilý a navíc jsem narušil jakousi auru, která se kolem našeho současného vztahu vznášela. Aspoň z toho mám ten pocit.

Hmm, a teď rychle opustit myšlenky, a soustředit se na realizování mých kariérních cílů.

Žádné komentáře: