úterý 26. května 2009

Stýská se mi...

Bussines. Aktuálně náplň mého života. Nemám čas přemýšlet nad tím, že jsem sám, nemám čas oddávat se smutku. Nemám čas ani na ty vzpomínky.
Nepotřebuji lásku, abych se mohl realizovat. Láska mi dnes spíš nahání strach. Bojím se vrhnout se do vztahu po hlavě, jako jsem to dělával dřív. A opatrně mi to nevyhovuje. Navíc se bojím. Bojím se projevit jakoukoliv aktivitu. A slečny většinou rozhodující kroky nedělají. Ani nevím, jestli bych nějakou konkrétní chtěl. Neříkám, že mě žádná nezajímá, ale ani z jedné nemám takový ten fatální pocit.
Ano, jsem občas frustrovaný. Potřeboval bych občas složit nějaké holce hlavu do klína, dívat, se, jak se na mě směje a nechat si ji hrát s mými vlasy. Stýská se mi....

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

nechci zapomenout a nechci, abys zapomněl. (promiň.)

23selfhelpstreet řekl(a)...

nezapomínám. myslím si, že to není ani dost dobře možné. neomlouvej se.