neděle 10. května 2009

Nedosatek sexu

Všichni, co to tu čtete, víte, že jsme od rozchodu s Mnk sám. Občas sice koukám po nějakých slečnách, ale nic z toho. Sexuální život aktuálně nevedu. Občas mi to docela leze na mozek. Hex si to užila teď v pátek :) Jsem se na chvíli nějak přestal ovládat. LJsme rád, že k ní můžu být úpřímný i v těchto věcech, že jí nedělá problém, když jí řeknu, že s ní chci spát, že to nevnímá nějak špatně.. a taky že umí odmítnout :)
Nevím, zažil jsme už i delší období celibátu, ale čím jsem starší, tím míň to zvládám.. Asi ještě nejsem starý natolik, aby mě sex přestal zajímat.
Na stranu třetí, nepodníkám žádné kroky za účelem získání nějakého stálejšího vztahu. Což mě s mou nechutí k sexu s cizími lidmi asi odsuzuje k celibátu a k sexu se dostanu jen když už to fakt nevydržím a podlehnu svým pudům na nějaké akci. Což se nestává zase tak často, protože si musím zvedat sebevědomí alkoholem, a v momentě, kdy mám sebevědomí doost jsem už tak na káry, že jdu raději domů. Je to frustrující...

2 komentáře:

h řekl(a)...

tyo, nahodou ses uplne ovladal, sem uplne hledela, jak si to racionalne zvladl. a moje odmitnuti si mel uz v hlave, kdyz si mluvil, takze jsem nic delat nemusela;) taky furt premyslim o sexu a nevim, jak se k tomu postavit.. och, kdybychom tak byli zviratka a nemeli tu moznost volby, sakra! nebo treba nejakou ohradku, kde bychom byli zviratka a pak se vratili do sveta, kde zadne ohradky nejsou;D
kdyz si nahodou nejakou ohradku udelam, tak dycky zacne prosakovat do toho "normalniho" sveta a vsechno jde do hajzlu a pak to jeste dycky nekoho boli.

jsem rada, ze mame mezi sebou takovou duveru, ze se mnou mluvis i o takovych vecech..

btw.: i moje mamka te podporuje a drzi pesti, at ti nadseni z prace vydrzi;D

Lostgirl řekl(a)...

Jsem na tom teď trochu podobně... Ale poslední dobou mám spíš pocit, že mi více chybí nějaký vztah. Vlastně ani nevím, co to normální vztah je, vzhledem k tomu, že jsem ještě neměla možnost poznat žádný normální...