středa 6. května 2009

Luxusní job

Sehnal jsem práci. Jsem totální kravaťák s nadprůmerným platem už během zkušební doby. Luxusní job. Jsem z toho nadšený. Neuvěřitelným způsobem. Dost to hustím do těch několika málo lidí, co se kolem mě v posledních dnech pohybují (mimo práci). Jsem rád, že to zvládají. Jsem ještě radši, že mě podporují. Jsem z té práce nadšený, že jsem v práci minimálně 12 hodin denně. Dnes jsem v ní byl 14 hodin. Dnešek byl skvělý den. Vážně. Cítím se skvěle. Možná jako nikdy v životě. Dostal jsem totální impulz do života. Poprvé v životě mám šanci ukázat se naplno. Ukázat, co dokážu.

Líbí se mi jedna slečna. Možná bych ji chtěl mít rád. Možná už ji rád mám. Často na ni myslím. Ale můj výhled (minimálně) na prázdniny je bussines 60 hodin týdně (12 hodin denně). K tomu občas víkendy. A po prázdninách jede zase ona minimálně na několik měsíců studdovat do zahraničí. Tak vůbec nevím, jestli to má cenu řešit. nechci si hledat výmluvy, každopádně mi nevadí zůstat sám.

Jak vidíte, mám posledních pár dnů opravdu hodně zajímavý život. Každopádně jedno z nejzajímavějších období mého života, protože poprvé zažívám pocit, že mě opravdu baví něco, za co mě někdo jiný kurevsky dobře platí.

5 komentářů:

h řekl(a)...

jsem fakt rada, ze ses chytl.. mozna casem poklesne nadseni z te prace, ale rozhodne nepoklesne z toho, co muzes delat diky tem prachum;)

good luck!!

Illuén řekl(a)...

hej, takový nadšení! a ještě z práce!! :)
to je supr!
ráda vidím, že se konečně neplácáš a deš se vzpřímenou hlavou ;)

h řekl(a)...

jeste bych chtela dodat, aby ses neomezoval tim, ze pojede studovat do zahranici.. v dnesni dobe.. internet rulezz;) a navic, kdyz budes mit prachy, tak neni problem si udelat vylet;)

Lostgirl řekl(a)...

Super! Konečně trocha optimismu do života! To se mi líbí, jen tak dál... Btw. co je to za práci?

23selfhelpstreet řekl(a)...

moje pozice je obchodník. komunikuji s lidmi a snažím se jim něco prodat. i když momentálně nic neprodváám, nicméně se je snažím přesvědčit ke změně pojišťovny.. ale to bude trvat jen chvíli...