neděle 19. dubna 2009

High School Musical

Nemám poslední dobou moc o čem psát. Ne, že by se nic nedělo, spíš se jen neděje nic výjimečného. V podstatě se pořád jenom válím, flákám, kalím atd. Zvykl jsem si na to, že jsem sám, ale to neznamená, že v podstatě nonstop neřeším nějaké holky. Tedy, ono se to řešení odehrává pouze v mojí hlavě, nevyvíjím žádnou skutečnou aktivitu, být single mi v podstatě vyhovuje. Nechci se pouštět do nějakého vztahu, kterým si nebudu aspoň trochu jistý.
I když, to není tak úplně pravda. Do konce sprna bych měl sbalit nějakou slečnu, která žere HSM (hicg school musical), v ideální případě bych ji měl sbalit přímo na HSM. Můj spolubydlící by pak šel dohola. Když se mi to nepovede, půjdu dohola já.
Ale nějak to neřeším, ve čtvrtek jsem vyvěsil inzerát na seznamku, nikdo na něj však neodpověděl. uvidíme, jak se to vyvrbí. V podstatě mi zase nevadí nechat se ostříhat dohola. A určitě bych kvůli vlasům neposlal do hajzlu holku, kterou bych chtěl, a ona si nevalila na HSM.
Byli jsme strašně na sračky, když jsme se na tom dohodli. Odmyslete si, jak moc je to šovinistické a totálně se mi vysmějte....



btw. nabídky od slečen, které mají rády HSM,a žijí nebo studují v Brně přijímám na mejlu 23selfhelpstreet@gmail.com

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Lucie: bohužel tuto věc já nerada:)