úterý 21. dubna 2009

Dost peněz na alkohol

Propadám debilním náladám, celý den se akorát válím doma, jsem líný si jít byť jen zapálit před barák. Apatický, smutný, osamělý. To jsem já v posledních několika dnech. Chtěl bych se z toho kolotoče dostat pryč, ale nevím, jak na to. Zkouším si sehnat práci, byl jsem na nějakém pohovoru a nějaké další mě čekají, ale aktuálně mi to nepomáhá.
Občas (dnes také) mám pocit, že by mi pomohl nějaký vztah s nějakou a hlavně příjemnou slečnou, ale říkám si, že možná ani ne. A ani nevím, jestli by mě vztah nebo nějaký pokus o něj nehodil ještě víc dolů. Navíc si ani nejsem jistý, nakolik jsem vyrovnaný se svými minulými vztahy. Možná by mi prospěl nezávazný vztah kamarádsky-sexuálního , nicméně na něco podobného nejsem vůbec zvyklý, nevím, co by to se mnou udělalo a ani nejspíš nemám vhodné kamarádky.
Zachovám tudíž současné status quo, kdy se cítím dobře, pokud je dost peněz na alkohol a na trávu. Všechno ostatní vyžaduje moc námahy.

5 komentářů:

Illuén řekl(a)...

zrovna žiju to samý co ty...
btw. mám vztah se skvělým klukem, kterej mě má rád...
ale ani to nepomáhá...
jak říkáš, jen když je dost peněz... :(

Lostgirl řekl(a)...

To dělá ten přebytek volného času... Jakmile se člověk zaměstná a méně přemýšlí, hned je mu líp. Teda, tak je to u mě:-)

bridget řekl(a)...

Řekla bych, že vztah by to víc po****. Zbytečný komplikace navíc.

23selfhelpstreet řekl(a)...

Ono jde dost o to, jaký vztah by to byl. Ale když potkáš správného člověka, tak za to ty komplikace stojí...

Illuén řekl(a)...

a proč by měl pak člověk bejt ve vztahu, kerej přináší komplikace?