neděle 5. dubna 2009

24

Mám dnes narozeniny. Je mi 24 let. Kamarádi mi řekli, že jsem starý kokot, doma mi řekli, že bych se mohl už alespoň občas chovat jako dospělý člověk. Každopádně to letos nějak nehrotím. jediné, co mě v souvislosti s mými narozeninami napadá, je to, že jsem se dožil vyššího věku, než Ian Curtis.
A taky jsem se včera příjemně opil. To byl vážně moc povedený večer.
Přemýšlel jsem taky, kde byhc chtěl být za rok.... A kromě toho, že bych chtěl být v pohodě ve škole, a mít lepší skill v pokeru, tak je mi to vcelku jedno. Nechci nic řešit, a kromě nějakých depresivních obdobích se mi to i daří..
A taky jsem si vybavil jednu básničku, od J. H. Krchovského, taky se v ní slaví 24. narozeniny...

MÉ MILÉ JE DNES DVACET ČTYŘI
tak vytáhl jsem z kalhot úd
a napsal jsem si na žalud:
"Vše nejlepší Ti přeje Jiří!"
už zvoní zvonek, otevírám
se ztopořeným pohlavím
dvě pionýrky na mě zíraj
snad přišly pro sběr, co já vím...

2 komentáře:

bridget řekl(a)...

Hezká básnička
a
hezké narozeniny
:)
(ačkoliv
trochu opožděně)

Hančí řekl(a)...

Všechno nejlepší, i když už podruhé:-). Btw. moc pěkná básnička:-D