neděle 21. září 2008

Podzimní klasika.

Uvědomil jsem si, že deprese posledních dní je moje už několik (pět, šest?) let klasická podzimní deprese. Už teď se děsím, jak bude ta zima zkurveně dlouhá. A bude tma, pořád jenom tma. Všude. Venku i uvnitř. A k tomu šílené Bigvillage, depresivní samo o sobě. A k tomu já, a s největší pravděpodobností i nějaká slečna, protože já na podzim potkávám nějakou slečnu vždycky. Historie podzimních slečen je dokonce delší, než ta depresivní, i když jen o rok. No a k tomu samozřejmě hromady hulení, a možná taky houby, ale ty spíš ne, protože neznám nikoho, kdo by si je se mnou chtěl dát. Jsem prostě příliš šílený. Sám nevím, jestli je chci někdy znovu.

Hraje mi tu momentálně Blood Red Shoes a já kurva přemýšlím, proč tohle neposlouchám ještě častěji. A taky, že si musím koupit konečně nějaký mp3 - nebo raději ogg player. :)

Žádné komentáře: