pátek 26. září 2008

Kalbaaaaaaaa!!!

Vrátil jsme se před pár hodinami ze soustředění prvních ročníků naší katedry. A bylo to náročné. Dávali jsme tomu řádně pohulit, kalili jsme skoro nonstop, kalili jsme moc. Co jsem tak slyšel, tak si toho  dost nepamatuju. Rozhodně si nepamatuju svoje rozhovory s pedagogy. Podle toho, co jsem slyšel, oni si je rozhodně pamatovat budou. 
Ostudu jsem dělal pilně i v jiných oblastech, a tak jsem musel ráno (zhruba kolem 19:00) snášet debilní pohledy od holky, které jsem večer (6:00) utekl přímo z postele. Jsme se předtím nějak nepochopili. Utíkání z postele nebyla jenom moje specialita, o pár hodiny ddřív, asi kolem půlnoci, utekla nějaká holka z postele zase mně. A vůbec, různých veselých historek je plno. A to si jich určitě moc dalších nepamatuju.
Ale každopádně dobrá kalba. Pivo zadarmo je smrtící. I když i tak jsme si neodpustili naše pravidelné dávky bambusu. Ještě se tu objeví asi i nějaké video, uvidím, jak rychle bude dodělané. To se pak zasmějete.

Žádné komentáře: