pondělí 7. července 2008

Pondělovečerní zamyšlení

Melancholická nálada, vyčerpávající myšlenky, nepříjemné pocity. Jsou dny, kdy žít se mi zdá příliš náročné. To pak celý den jen ležím, poslouchám hudbu, někdy ani to ne, a celý den uteče a nezůstane z něj nic kromě debilní nálady.
***
Bojím se, že umřu. Zdává se mi o tom už několik dní po sobě. Vím, že je to reakce podvědomí na naše čtvrteční vyjetí ze silnice, ale nebojím se o nic míň. Zrovna teď bych vážně umřít nechtěl.
***
Během psaní poslouchám album Trees Outside The Academy od Thurstona Moorea (btw. taky občas řešíte problém, jak v češtině správně skloňovat cizí jména?), tak ať z toho taky něco máte. Tak nic. Nenašel jsem na youtube žádný videoklip ve slušné kvalitě. A ty hroznější si můžete najít sami.. Nebo nějaký torrent?

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Kadý jednou umřeme, ale nemysli na to. Prostě to tak je a přemýšlením o tom, se to nezmění.
Někdy mám taky tady ty stavy (vlastně docela často), kdy jen ležím, poslouchám hudbu, tupě zírám na filmy a přijde mi, že vyjít ven, smát se a žít, je nad moje síly.

23selfhelpstreet řekl(a)...

Bojím se umřít tento týden, jinak ne víc, než normálně. Ale momentálně se mi to vůbec nehodí.
To jsou dobré nájezdy pro deprese. Zima může být krutá.

Anonymní řekl(a)...

Umíráme za život několikrát. Umírání může být jenom symbolický, nejen to, kdy skončí život. Hlavu vzhůru. Život nemůže být zas taková svině, aby tě teď odtranil s povrchu zemského ;)

Anonymní řekl(a)...

Žijeme jen jednou, proto bychom se měli snažit doopravdy "žít", přestože tento pojem někdy může znamenat nepředstavitelné úsilí. Je těžké zvedat se sám, pokud Ti nikdo nepodá pomocnou ruku. Ale bojuj. Život nemusí být tak hrozný, jak se zdá :)

Anonymní řekl(a)...

Všechny moudrý a chytrý řeči už tu byly řečeny, tak mě nezbejvá nic jinýho, než ti zakázat umírat alespoň teď, protože se to -vážně nehodí- . :) ne, fajn, zakazuju ti umírat dřív, než na to budeš mít věk. Tak. A basta.