středa 28. května 2008

To už je totálně ujeté

Serou mě rodiče. Totálně. Proč mi vždycky zničí dobrou náladu. prostě vždycky. Začnu být trochu v pohodě, mám pocit, že se mi všechno daří, je mi prostě fajn, a najednou vodopád výčitek, kvůli úplným pičovinám. No tak jsem se včera neukázal doma v době od 17:00 do 21:00, což je doba, kdy se tu vyskytují oni v bdícím stavu. Nemůžu za to, že nemají prázdniny a už vůbec ne za to, že chodí spát se slepicemi. Taky nemůžu za to, že je moje matka pizda a nebaví mě pořád poslouchat, kolik toho oni pro mě, narozdíl od matky udělali. Mají sice pravdu, ale třikrát týdně to taky slyšet nemusím. A totálně mě sere, když mi nadávají za to, že jsme jim neřekl, že nepotřebuju, aby mi v neděli cokoliv vozili do Bigvillage. Tak snad bych jim řekl, kdybych něco potřeboval, ne? To už je totálně ujeté.

Žádné komentáře: