středa 14. května 2008

Muse: H.A.A.R.P

Pustil jsem si H.A.A.R.P, živák z Wembley od Muse. Má to obrovskou energii už od první chvíle, navíc začínají mojí nejoblíbenější písničkou Knights of Cydonia.. Člověku to až vhání slzy do očí. Proč jsem tam kurva nebyl? (píšu to průběžně.. ještě neskončila ani první písnička)
A jako druhá Hysteria, už regulérně bulím jak želva. Nářez, prostě nářez. A už asi nebudu ani pokračovat v průběžném psaní, protože mě to asi nepustí...
Pustilo.. Nasazení pokleslo ze 100% asi na 90% a já zase nejsem fanatický fanoušek Muse (i když můj profil na last.fm tomu zase tolik nenapovídá.. ale to je způsobeno spíš tím, že mají hodně písniček a je to taková jednoduchá hudba, která se dá poslouchat téměř u čehokoli)... nevím, jsem asi u šesté písničky, někde kolem 35 minuty... a mám pocit, že je to téměř dokonalé. Z jejich strany je to dokonalé.. neumím si představit, že by dokázali udělat ještě lepší koncert. Kdybych je fanaticky obdivoval (anebo na tom koncertě byl) dal bych tomu (už teď po půl hodině) 10 z 10. U mě to mají ale pouze za 9/10 (nemůžu si pomoct, mě prostě chvílemi vadí Bellamyho zpěv)
edit: pustil jsem si to teď ráno znovu. A za první dva songy si ožná těch 10/10 zaslouží. Protože to je vážně síla. No nevím, prostě záleží na vašem vztahu k Muse

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Hmm, jednou sem jeden koncert Muse na netu viděla, neni to ten, jak tam má jeden člen naprosto dokonalý zelený kalhoty?
Š. (já vim, to by mělo bejt anonymní... ehm.)

23selfhelpstreet řekl(a)...

jj, bubeník měl zelené kalhoty