středa 21. května 2008

Žádný bezohledný nátěr

Decentní deprese. Žádný bezohledný nátěr, je to klidný a soustředěný souboj. Nedokážu se učit. Vůbec. Už je mi jasné, že počet hodin strávených během čtvrťáku učením na maturitu se zastaví na počtu 3, což jsem stihl během minulého týdne. V to samozřejmě nepočítám četbu knížek a sledování filmů.Tím bych se už asi dostal někam jinam, ale já to bral vždycky spíš jako zábavu. A tak se trochu bojím, že to neudělám. Jo, dali to jiní, někteří se přitom studiu věnovali ještě méně než já (ano, i to je možné, i když uznávám, že to zní dosti neuvěřitelně)... A mě je to stejně jedno. Přinejhorším to nedám. Jsou důležitější věci. A ty mě zrovna teď trápí..

1 komentář:

Illuén řekl(a)...

dáš to ;) věřim ti /i když tě vlastně skoro neznám/
a držim palce zejtra!