úterý 20. ledna 2009

Citové vyžití nacházím ve vzpomínkách

Posledních pár dnů se Mnk vyhýbám. Necítím potřebu s ní být příliš často. A i když je mi s ní hezky, vím, že ji nemiluju.A tuším, že ani nebudu....... Většinou se v tomto stádiu s holkami rozcházím, ale tentokrát to dělat nebudu. Lásku nehledám, naučil jsem se žít sám, a sobecky mi stačí, že mě někdo jednou za čas pohladí, obejme. Citové vyžití nacházím ve vzpomínkách, jsem v nich šťastnější než ve skutečnosti, tak proč se trápit. Svůj život jakžtakž zvládám, a i mě docela baví, přestože je docela prázdný....

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Není to ale náhodou trochu nefér vůči Mnk?

23selfhelpstreet řekl(a)...

Je. Ale vztahy prostě jsou nefér. Neporučíš si. jasně, mohl bych se s ní teď rozejít, ale ona je alespoň zatím docela spokojená, zamilovaná... seš si jistá, že bych jí to měl rozbít? Na to je času vždycky dost a nic jí neuteče...

Illuén řekl(a)...

myslím, že máš právo na trochu tý seobeckosti...

Anonymní řekl(a)...

vypada to, ze jsi na jisty veci rezignoval.Snad te zivot jeste prekvapi

Anonymní řekl(a)...

chtěla bych ti to nějak okomentovat tak, aby ses nad tím zamyslel a neco ti to dalo,ale myslím, že sis to stejně promyslel že všech stran... ono to dycky nějak dopadne a pokud se teď aspoň snažíš dělat někoho šŤastným, je to od tebe hezký... ale jak dlouho to takhle vydržíš?

Tereza řekl(a)...

Jo tak "todle" je "ten" správnej přístup...díky, že jsem to konečně mohla pochopit...taková rada do budoucího týdne/života^^^