čtvrtek 1. ledna 2009

Bizarní milostný trojúhelník

Mnk. je do mě zamilovaná. Já jsem zamilovaný do Zůstaň.pryč. Zůstaň.pryč je zamilovaná do mě. Mnk. je blízko. Zůstaň.pryč daleko. Zůstaň.pryč o Mnk ví, Mnk o Zůstaň.přyč ne... alespoň ne z aktuálního pohledu. Zůstaň.pryč žárlí. Já mám výčitky svědomí, Mnk nic neví a je úplně šťastná. Ještě aby nebyla. Já jsem hodný a citlivý kluk, který se k ní chová hezky. Možná se k ní chovám i víc hezky, než kdybych ji doopravdy miloval, protože mám ze sebe blbý pocit. A ona za to nemůže. Zůstaň.pryč žárlí. Dneska nějak nedala, že s Mnk spím. To by bylo ještě docela pochopitelné, ale já to taky nezvládám. A bojím se, že to jednou Mnk napálím do očí v nejmíň nečekanou chvíli. A to si nezaslouží. Bizarní milostný trojúhelník.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

to ten nový rok hezky začíná :D
nejak to dopadne :)