čtvrtek 13. listopadu 2008

Vlastně celkem fajn

Pojedu dnes domů. Nemám moc co jíst, navíc poměrně dlouhý víkend před námi, takže si zase užiju trochu hometown. Mohlo by být hezky, vyraziol bych někam na výlet. Jj, výlet zítra dopoledne, to by mohlo být ok. Mohl bych si dnes večer doma zprovoznit MD, a to by pak bylo úplně nejvíc super. Procházet se s hudbou přírodou, vzít si s sebou třeba i foťák.. 

Zůstaň.pryč má dnes narozeniny. Poslal jsem jí blahopřejnou SMS. přemýšlel jsem nad několik dní, a nakonec jsem poslal jen něco ve stylu Všechno nejlepší k narozeninám. Byla to druhá SMS od té doby, co to všechno tak nějak skončila... Hej, nevím, asi mi to pořád nějak hrabe v palici.

Poslední dobou se v sobě hodně hrabu, tahám ven věci z dětsví, vyrovnávám se s věcmi, se kterými jsme se nikdy nevyrovnal. A zjišťuju, že jsem ještě větší defekt, než jsem si myslel dřív. Na druhou stranu, po delší době se znovu dokážu dívat do budoucnosti, vymýšlet plány, které bych chtěl opravdu uskutečnit... Každopádně mě dost výrazně opustily schízy. Mám víceméně pokoj už několik měsíců, kromě jednoho večera před pár týdny, ale to bylo na houbách, tak tomu nepřikládám zase až takový důraz.

připadám si posledních pár týdnů releativně spokojený. Když se člověk smíří s tím, že je víceméně sám, a že má za kamarády dva totální kokoty :P, tak je to vlastně celkem fajn..

Žádné komentáře: