neděle 30. listopadu 2008

Jmeniny

Mám dnes svátek.. Slavit jsem začal v podstatě už 0:00, byli jsme v Café P., a 0:03 mi jako první ze všech smskou popřála Zůstaň.pryč. Pak už přišlo víc blahopřání, moc panáků, pak jsem se nějak zakoukal do jedné slečny, takže zbytek noci to už bylo jen tancování, líbání a zjišťování věcí o tom druhém... Všechno samozřejmě zalité značným množstvím meruňky. Kalba do šesti ráno, ze které jsem odešel v podstatě zadaný. Protože slečna (přezdívku nechám na jindy, zatím se při jejím vymýšlení nemám čeho chytit) byla vážně skvělá, tak už večer jsme si řekli, že se chceme určitě vidět znovu (a znovu, a znovu). Celkem klasicky se mi nový vztah objevil v okamžiku, kdy jsem vzdal jeho hledání a smířil se s tím, že budu nějakou dobu sám.. Ale teď ji minimálně do čtvrtka neuvidím, protože jsem se už stihl odmístit do Bigvillage. A ona navíc není ani z Hometown, ale asi z 10km vzdáleného městečka... Hej.. To je jedno teď.. každopádně jsem teď o dost spokojenější... Můj svátek bývá prostě fajn den... :)

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

no dvojita gratulace;)